راه های تمیز کردن واشر داخلی یخچال و فریزر
نوشته شده توسط : علی


در نظافت کردن یخچال فریزر، واشر معمولا نادیده گرفته می شود. نظافت کردن  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  اشتباه واشر از ارتفاع قدمت دستگاه می‌کاهد. مواد شیمیایی به شدت به واشر فریزر جراحت می رساند، و به حافظه داشته باشید نظافت کردن مکرر آن موم لاستیک را از در بین میبرد. شایسته ترین خط مش برای پاک کردن واشر داخلی سردخانه و یخچال به کارگیری از ادغام ½ آب و ½ سرکه میباشد.

نکات نظافت کردن سطح های فرنگی فریزر و سردخانه
مانند سطح ها داخلی، تمامی مقاطع فرنگی سردخانه و سردخانه هم بایستی منزه شوند. برای سهولت در‌این فعالیت مسلما یخچال فریزر را به جلو بکشید تا بتوانید به کلیه نصیب‌ها روئت کرد داشته باشید. شایسته ترین وسیله برای پاک کردن سطح های فرنگی به کار گیری از حوله منزه میباشد. در صورتی پشت دستگاه شما کویل (coils) کنداسور نصب گردیده است.

 

برای اعتقاد و باور از عدم زخم بدین نصیب، می توانید از یک کارشناس امداد بگیرید. که سفارش ما به شما این میباشد، از تکنسین‌های متخص خدمت عصر‌ای امداد بگیرید، که هر 6ماه یکبار اجرا این فعالیت بوسیله تکنسین امداد به تلاش بهتر دستگاه می‌نماید. پاک کردن کویل کنداسور علاوه بر تمیزی به ارتفاع قدمت دستگاه نیز یاری می نماید. چون گرد و غبار سبب ساز میشود پنل حرفه یخچال فریزر فرصت بیشتری برای خنک کردن دستگاه صرف نماید.

پاک کردن سطح ها آشپزخانه که با سردخانه در خصوص اند
مرحله پایان در نظافت کردن یخچال فریزر و سردخانه، پاک کردن سطح های در حدود آن میباشد. به کار گیری از مواد شیمیایی درین بخش‌ها بلامانع میباشد البته در انتهای فعالیت به طبع از یک دست پاک به کارگیری نمائید تا سطح های رطوبت نداشته باشند.

نظافت کردن غربال آب سردخانه و یخچال فریزر
یخچال فریزر و سردخانه را به برق وصل فرمائید و بعد از آن آن را به مکان اساسی خویش بر گردانید. غربال آب و یخ هر شش ماه یکبار بایستی بده بستان شوند تا رایحه و طعم آب و یخ تغییر تحول نکند. بده بستان فیلترها بهتر میباشد به وسیله تعمیرکار و اشخاص کارشناس صورت پذیرد، در شکل نیاز میتوانید به کارشناسان ما در گلدیران استحضار دهید.

سردخانه شما نیاز به ردوبدل غربال داراست؟ از متخصصین فن‌ای گلدیران امداد بگیرید.
تصویب درخواست
در انتها موادغذایی و بطری‌های منزه گردیده را به سردخانه برگردانید، و پیش از قرار دادن آنان تاریخ انقضا را محاسبه نمایید. نکته پایان و پاک نگهداشتن سردخانه و سردخانه به حافظه داشته باشید منزه نگهداشتن سردخانه و یخچال فریزر از نظافت کردن فریزر مهمتر میباشد. با رعایت موارد ذیل مدام یخچالی پاک و خوشبو خواهید داشت:

هیچ مواد غذایی را بیشتراز سه ماه در سردخانه نگه ندارید، با سپری شد هر فصل سردخانه را نظارت نمایید.
در‌صورتی‌که لکه‌ای در یخچال فریزر ساخت و ساز شد، منبع نشت را پیدا کرده و سریع لکه را منزه فرمائید.
به کار گیری از خوشبو کننده‌ها برای پرهیز از عطر نامطبوع یخچال. این خوشبو کننده ها مشمول: قهوه، زغال منحصر، نوشابه گازدار یا این که سودا ، به کار گیری از عصاره های وانیل و اسطوخودوس، لیمو و... میباشند.
اعتنا فرمایید زغال‌های بوگیر با زغال‌های پخت‌وپز مختلف می‌باشند. برای تنظیم این زغال‌ها میتوانید به شیت فروش اسباب و اثاث جانبی مراجعه نمایید. در انتها این‌که برای باور از سالم و تلاش سردخانه، خدمت عصر‌ای سردخانه‌تان را فراموش نکنید و برای این ‌عمل مطلقا از متخصصین رشته‌ای ما برای تعمیر سردخانه فریزرخود امداد بگیرید. ما در گلدیران تک تک سرویس ها خدمت اسباب و اثاث خانگی را با شایسته ترین کیفیت ایفا میدهیم. در شکل نیاز به مشورت به ما اگاهی دهید





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: